Hu jó régen nem írtam már ide, s meg is kaptam érte a feddéseket. Jogos:) De nyilván a kezdeti izgalmak után szép lassan itt is beálltak azért a szürkébb hétköznapok, amikről nem tudtam mit írni, nem jött az ihlet:) Illetve szerencsére sokan voltak látogatóban is, meg én is voltam otthon, így azt gondoltam kevés újat tudnék itt mesélni.

Arra nyilván kísérletet sem teszek, hogy összefoglaljam az elmúlt két hónap eseményeit, ez a bejegyzés most inkább amolyan helyzetjelentés.

Sokan a facebookon láttátok a képeket, de egy hete még itt is marha nagy hó volt, s kemény hidegek is, volt minusz 15 fok is, ami itt tényleg szokatlan. Egészen annyira, hogy az internetszolgáltató teljesen természetesnek vette, hogy a hidegre hivatkozva nem szolgáltat:) Azaz nagyjából az volt az ügyfélszolgálat reakciója, hogy addig tologatta a karbantartó kiérkezését, amíg nem enyhült, és így csodák csodájára visszatért a kapcsolat. Hihetetlen azért ez itt a művelt nyugaton... Na de most van, s egyelőre nem úgy tűnik, hogy megint minuszok jönnének, így reméljük lesz is. Hétfőn volt az "éghajlatváltozás" egy nap alatt akkor sokat melegedett, s gyakorlatilag keddre elolvadt minden hó. Épp most jöttem egy kollégámtól haza, s láttam a Luxemburg parkot, meg a tavat ami mellettem van, s már egyik sincs befagyva, kis jégdarabokból lehet már csak emlékezni arra, hogy egy hete még vastag jég volt rajta. Jó annyira nem vastag mint egyes belgák vagy turisztok gondolták, mert itt a kis tóra legalább háromszor hallottam hogy hívták a tűzoltókat hogy kihalásszanak egy egy marhát, az elején még mindenki levonult tunkolni (én a páholyból nézhettem volna az ablakomból ha érdekelt volna),a  végére már szinte unalomba fulladtak ezek a mentőakciók. Szóval hiába a tábla, ami egyébként egész évben kinn van... amikor most lett volna értelme akkor se hatotta meg őket:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most az elmúlt hetekben kifejezetten sok volt a meló, s elég stresszes is, ezen majd dolgozni kell, hogy kevésbé vegyem komolyan:)

Valószínüleg azért belejátszik az is, hogy már nagyon itt a tél vége, s ilyenkor mindig jobban érzem, hogy szükségem lenne napfényre, jó élményekre stb stb. így nagyon várom már a síelést a jövő héten, igaz csak egy hétvége lesz, de tavaly ugye a műtét miatt kimaradt, így már jó rég voltam a hegyekben:)

MALÉV kiesésével a hétvégén most nem tudtam hazamenni, de elvileg jövő héten indul a ryanair is, így talán még könnnyebb lesz az összeköttetés Pest és Brüsszel közt:)

Majd összeírom az idén tavaszi "látogatási rendet is" a leghamarabb Noi jön vizitálni március 15én!

Ennyi mára:) Igyekszem a következő bejegyzést kisebb kihagyással megtenni!

Szerző: ZsigaBrusszel  2012.02.18. 18:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr164130614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása