Igen jól olvastátok, a hétvégén tényleg nyár volt:)) Hát ki is használtuk alaposan.

A szombatot komoly EU dolgozó módjára vidámparkozással töltöttük: hullámvasútak (láblógatós is), vadvizi valami, szuper volt, nyitástól zárásig voltunk, sajnos rajtunk kívül sokan mások is, de mindenképp megérte.

Este visszajöttünk Brüsszelbe, s a főtéren volt nagy buláj, koncert sörözés, tiszta jó hangulat volt.

A jó idő máig kitartott, szuper meleg volt, pólós idő. A kollégáim így is készültek a hétvégére, hogy NYÁR lesz, mert az idei nyár itt minősíthetetlen volt állítólag.

A Bizottság szervezett az újaknak egy Sétáljunk közösen eseményt, ezen voltam délután. Egy idegenvezető terelgetett minket végig a városon, elég sokfele jártunk, volt új is, a Bruckerénél fel lehet menni az egyik parkolóház tetejére, onnan be lehet látni a várost, látszott az Atomium is, ma láttam így először mióta kinn vagyok. Utána egész a csatornáig elmentünk, s ittunk egy sört közösen. Utána visszasétáltam a Maelbekig, mert a metrót javították, így nem járt és hazabuszotam.

Az egész hétvége egyetlen negatívuma (azon kívül hogy baromira gyorsan elment) a belga tömegközlekedés volt. Szerintem megbuggyantak a melegben mert összevissza jártak a járatok:)))

Na mindegy egyelőre minél többet látok Brüsszelből, annál inkább tetszik, ez tényleg nem csak egy betonváros mint amilyennek a kiküldetések alatt láttam. Remélem a tendencia így is marad:))

Szerző: ZsigaBrusszel  2011.09.25. 21:45 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr683256276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seszti03 2011.09.26. 08:22:48

Csak gyűjtsed a jó helyek listáját, mert jó disputás módjára az állatásod miszerint Brüsszel nem is olyan gáz , igazolnod is kell.

DrKukta 2011.09.26. 09:31:11

Örülök Zsiga, h így érzed, mert ezzel én is így voltam, mikor nyáron meglátogattuk a várost. Sokféle ember van, de a városnak is pont ennyi arca van. Imádtam ott fotózni :). (Szóval Sesz, védelmembe veszem Zsigát :)).
süti beállítások módosítása