Hu jó későn értem ma haza de mégiscsak illik írnom, ma vagyok ugyanis kinn két hete, fura mert sokkal többnek tűnik valószínüleg mert annyi minden történt ebben a két hétben mint máskor hónapok alatt.

 

A közeget egyre kevésbé érzem idegennek, bár ebben nagyon sokat közrejátszik hogy gyakorlatilag ebben a két hétben még nem áztam egyszer se el, s az utóbbi napokban nagyon szép idő is van itt, kifejezetten kellemes.

Ma szolidabb kocsmázáson voltam, negyed 12 fele jöttem haza, de még mindig 16 fok volt, na ezt már szeretem:))

A meló is jóe gyelőre, ma kiment az első EP parlamenti írásbeli kérdésre az általam írt válasz, mondjuk jól átírták az első verziómat de nem bánom ebből sokat tanulok, vicces otthon én javítottam irományokat, itt az enyémet javítják, több szempontból is rablóból pandúr szitu:)

Ami viszont nehéz itt, hogy meló után szinte már semmit nem lehet intézni. Még pénteken lemerült a lépésszámlálóm s nem tudtam bele elemet venni, és még mindig nincs QWERTY billentyűzetem benn szóval szombaton bevásárlást tartok. Vasárnap ha marad a jó idő lehet kimegyek a tengerhez meglátom.

Szerző: ZsigaBrusszel  2011.09.28. 23:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr613263987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása