No ennek is nekifutottuk, s túl vagyunk rajta, ez mindig nehéz szerintem az embernek, bár túl sok ilyenem még nem volt "rendes" munkahelyeken (a szuperszonik diákmunkákat nem számítva): bnt, EEKH, SZMM a második EEKH már nem volt para mert tudtam kikkel dolgozok és mit:)

Na itt ma egyiket sem még, reggel beértem, rövid eligazítás a főnökömtől mert ma volt a Zöldkönyves határidő, így egész nap jobbra balra hívták, aztán körbevezettek, kb 20an vagyunk a Főosztályon, ebből szerencsére már jópár embert ismertem, aztán elkezdtem áthordani a megörökölt aktákat, egy kettőbe belenéztem, de inkább beszéltem két kollégával, hogy hogyan mennek itt a dolgok.
 

Mindenki nagyon segítőkész volt, de látszik hogy olyan időszakban sikerült érkeznem, ami elég feszített az irányelvfelülvizsgálat miatt, így mindenki kellőképp feszült volt.

Délután pedig IT képzésen ültem azért, hogy majd elektronikusan jelentkezhessek a specifikus IT képzésekre:) Na jó ez nem igaz, nagyon hasznos volt, jó rendszereik vannak első ránézésre, csak még az hiányzik hogy nem látom azt a munkafolyamatot amit otthon már ismertem, meg főleg a Ketből fakad. De nyilván egy két hét és jobban képben leszek, azért ma rendesen elfáradtam. Fura viszont mert az ha hallgatom az angolt már fel se tűnik, hogy nem magyarul van, a nap végére a beszédnél már kell figyelnem, de egyébként nincs gond.

Viszont hogy emiatt a flexitime miatt kinek hogy van a munkaideje még nem látom át, de az tuti hogy az elsők között érkeztem háromnegyed9kor, s az elsők között is távoztam fél 7 felé.

Na majd meglátjuk, de izgalmas mindenesetre.
 

A házba beköltözött egy angol leányzó, jófej voltam segítettem felhozni a bőröndjét, cserébe meghívott egy sörre, jól is fog esni kicsit kiszellőztetni a fejem:)

Szerző: ZsigaBrusszel  2011.09.20. 19:34 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr833241703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seszti03 2011.09.21. 15:19:58

mi az a felxitime? én is akaroook. Örülök, hogy működik a jó tett helyébe jót várj:)

ZsigaBrusszel 2011.09.23. 14:27:13

Na engedelyt kaptam oktobertol a flexitimera, ez egy bonyolult munkaido beosztas, van de es du torzsido egyebkent ugy josz ahogy neked jo csak ki kell jonni a heti 40 oranak (ebedszunet nincs hivatalosan, az nem szamit bele) ha van tulora az kov honapban max 2 napig csusztathato, majd elmagyarazom!!

ZsigaBrusszel 2011.09.23. 14:29:50

@Seszti03: Na engedelyt kaptam oktobertol a flexitimera, ez egy bonyolult munkaido beosztas, van de es du torzsido egyebkent ugy josz ahogy neked jo csak ki kell jonni a heti 40 oranak (ebedszunet nincs hivatalosan, az nem szamit bele) ha van tulora az kov honapban max 2 napig csusztathato, majd elmagyarazom!!
süti beállítások módosítása