Hát ez a hétvége igen mozgalmas volt, mind programok szempontjából mind a hangulatomat tekintve, egy valami volt csak állandó, a jó idő.

El se hittem volna hogy még az idén eljutok a tengerhez, s nemhogy eljutok de meg is fürdök benne, na és nem valami Mediterrán szépséges helyen hanem itt Belgiumban az Északi tengerben, na de ne szaladjunk ennyire előre:)

Szóval a hét igen kemény volt, szabályosan KO lettem péntekre, iszonyat sok munka volt, nagyon sok mindent, mindenkit kellett megismernem. Így pénteken egy kollégával kicsit kirúgtunk a hámból, vacsoráztunk egyet meg mulattunk utána, vagyis hát a mulatás az itt kb kocsmázást jelent első blikkre, de vicces volt sokféle nemzettel ittunk együtt.

Itt a fény helyett a szénsavmentes vodka szirup kombináció a menő, nekem sikerült a bountyt megkóstolnom, kb azóta is ragad a szám:) A rosé eddig mindenhol szar, na de még nem adom fel. Sörökből eddig nálam a deliriumos lórugásos sör az Ambré vezet, meg persze a Kriek.

Szombat délelőtt egy pikniken voltam. Délután meg a városban felmentem a Bruckere melletti parkoló tetejére, sokan nézték a naplementét, itt kicsit rám is tört a bakker mit keresek én itt miért nem otthon vagyok a saját közegemmel.... Ugyhogy a szombat este kicsit befordulós volt emiatt, de beszélgettem Tomival msnen, aztán visszazökkentem.

A mai nap meg egyszerűen csúcsszuper volt, sose hittem volna hogy októberben az északi tengerben fogok fürdeni de megtörtént:)))

Az odaút kicsit szopóka volt, mert kb mindenki a tengerre akart lemenni a jó időt kihasználva, s már a centralnál durva tömeg volt, a Midin még próbáltak páran felnyomulni, szóval durva balatoni hétvége feeling volt, bömbölő gyerekkel, mindenkivel pajtizó és helyet tarháló mammerrel, szóval a szokásos MÁV arcok:) És késett is odafele vagy 25 percet.

Mindegy megérte így is lemenni!!! Szuper volt.

A hétvége másik vívmánya hogy decemberre Judáékkal megvettem a Thalys jegyet, hármunknak 182 euroért return, szóval Hajrá Párizs, jövünk:))))

Szerző: ZsigaBrusszel  2011.10.02. 20:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr343272838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása