Hu jó rég nem írtam, elnézést mindenkitől:)

De elég zsúfoltak voltak a napok. A meló nagyon beindult, most már tényleg sok a feladat, egyrészt az egyedi panaszok, másrészt az irányelvmódosítás kodifikálása (a dokis részt én csináltam meg, kíváncsi vagyok mennyire cincálják majd szét:), egy konferencia szervezése stb.

A délutánok meg főleg lakásnézéssel teltek, hu hát a mai volt a legviccesebb, a padló enyhén szólva lejtett, de úgy hogy tényleg nem valami pohárteszttel lehetett volna észrevenni csak:) Erre a főbérlő, oh neki ez még fel se tűnt, meg hát ez egy régi ház, van hogy mozog, háháhá:) 

Azt azért megállapíthatjuk, hogy itt jóval szarabb ingatlanokat lehet csak kivenni, jóval drágábban mint otthon. A hétvégén láttam néhány nem rosszat, de sajnos amelyik tetszett földszinti lett volna, s olyanba nem szívesen költözök. Mindegy veszve még semmi nincs, rajta vagyok az ügyön.

A hétvégén Tomi volt itt, s megmutattam neki Brüsszelt, meg voltunk Ghentben is, nagyon klassz idő volt, sokat mászkáltunk, szóval jól telt. Vasárnap voltunk a volt vágóhídon megtartott vásáron, nagyon érdekes volt, tiszta marokkó. Iszonyat finom sajtokat és olajbogyókat vettünk, sajnos már nincs belőlük....:)

Nos röviden ennyi történt, a hétfő kedd kicsit párásabb esősebb volt, de ma délutánra megint sütött a nap, egyelőre egyáltalán nem panaszkodhatok az időre.

Hazafele jó nagyot kerülhettem, mert a Tanácsülés miatt megint le van zárva a Schuman környéke, s nem lehetett haladni, remélem hamar megegyeznek.

Rendeltem magamnak egy új tükörreflexest (canon 550d) elvileg vagy a héten vagy jövő héten kiviszik, s Seszti akkor ki tudja hozni nekem jövő vasárnap.

Szerző: ZsigaBrusszel  2011.10.26. 16:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr803331673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása