Hu kicsit elmaradtam az írással, mert elég sűrű volt a hét és a hétvége.

Bent beindult a szekér, megnyertem egy kisebb projektet, annak kapcsán kell csomó egyeztetésen részt vennem, egyelőre kicsit kaotikusnak tűnik a dolog, de majd csak lesz valahogy. Pénteken volt az első olyan koordinátoros ülés, ahol már a Bizottság sorba kellett kiülnöm, fura volt:)Átültem a másik oldalra.

A szerdai nagy sikerű paprikáscsirke főzőcskézés után a csütörtök egész nyugis volt, lakásokat néztem, meg pénteken is egyet, ami még az is lehet hogy tetszik, de meg kellene néznem mégegyszer. Az a baj, hogy ma meg voltam egy jóval drágábban ami nagyon nagyon tetszett, de majdnem 300 euró a kettő között a különbség.

A többi amit néztem kritikán aluli volt....Alkesz házinéni lakik alattam stb:)

Szóval a kecókeresés közben felfedeztem hogy a Place Jourdanon Oktoberfest van, így ott voltam szombat este. Jajj durván be sikerült csiccsenni, 1 literes ugye eleve a sör, s szerintem valami erősebb is volt (HB), de kettőtől majdnem fejreálltam. Nagyon vicces volt egyébként, rengetegen népviseletben, borzasztó germn sramlizene, de volt az egésznek mégis valami hangulata, nekem nagyon nagyon bejött, persze az tuti hogy kellett hozzá inni:)

Napközben még sétálni voltam Woluve Parkban, és a cinquentaireben, egész szép idő volt egész hétvégén, még most is süt a nap, de mivel tiszta az idő, éjszaka 4 5 fokig visszahűlt, a nagy októberfesztezésben sikerült is egy szoftosabb torokgyulát összeszednem de majd kúrálom magamat:)))

Köszönöm a megemlékezést rólam Soerii és Poolek kapcsán tegnap:)))

Tomi már jön is jövő hétvégén, durva hogy megy az idő.

Ma meg a Midinél voltam piacozni, remek ananászokat vettem, szőlőt meg olajbogyót, szóval indulhat a gyümölcs nap!

És végre sikerült feltöltenem a bérletemet, mert az automatáknál nem fogadják el a Mastercardot csak a Maestrot, amire még nem érkezett meg a fizum, s a papírpénzt se fogadta el, így péntek óta jegyeket kellett vennem nagy bosszúságomra, de a Midin nyitva volt a Kiosk, s el tudtam intézni végre:))))

 

Szerző: ZsigaBrusszel  2011.10.16. 18:15 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr883307415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrKukta 2011.11.02. 10:43:47

Kicsit elmaradtam az olvasással, jók a fesztes képek, de ezek szerint nem egyedül voltál...vagy összehaverkodtál más fejre állt emberekkel :) A mostani Soerii és Pooleken nem készült kép (Noi, Szilvi, Ákos és én voltunk), valszeg azért nem mert ők már fejre álltak, én még nem. Az egyedüli tanútétel Ákos falán látható, mr p*na szőrös lábával és a FEJ-jel :).
süti beállítások módosítása