No eljött ez is, megjöttem Brüsszelbe. A hajnal 4 órás kelés után most kissé kómás vagyok, de nem lehet okom panaszra, mert minden egész flottul ment, azt leszámítva, hogy eddig a nap részét sorbanállással töltöttem:

- Ferihegyen a csomagfeladásért,

- Brüsszelben a buszjegyvásárlásért,

- a legdurvább a belga "BKV bérlet" kiváltása volt: majd egy óra, itt nem lehet ám trükközni a bérletátadással, mágneskártya van arra töltik rá az egy hónapra szóló kreditet, mondjuk cserébe nem kell a sok rosszarcú agyhalott kallert nézni reggelenként a metróban, szóval valamit valamiért...

- aztán a SIM kártyáért ( a belga számom: 0032 485 440 653)

- ebédért

- LIdlben:)

A szállás egyébként egész klassz, én a másodikon lakok, familia az elsőn és a földszinten, van egy szép kert is, meg itt van a közelben egy nagy park ahova hamarost elindulok az első futásomra hogy jobban menjen majd az alvás.

A bank holnapra maradt sajnos, az már nem fért be a napba:( De vettem viszont egy új egeret a laptophoz, mert azt ügyesen otthon hagytam.

Holnap még ügyintézés, környék felfedezése, aztán péntektől indul majd élesben igazán a dolog!!

Képek hamarosan, de most még teljesen napos és világos idő van, úgyhogy ezt még gyorsan kihasználom:)

 

Szerző: ZsigaBrusszel  2011.09.14. 19:11 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr183227682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mucsi.ferenc 2011.09.15. 09:45:48

várom a metróbérlethez hasonló kultúrsokk-sztorikat :)

ZsigaBrusszel 2011.09.15. 10:06:30

na azért kevesebb kultursokkot szeretnék mára már.)
süti beállítások módosítása