Reggel felébredtem, elmentem kipróbálni a helyi bikram studiót (mégegyszer köszi Eszti Gábor a meglepit:))), kicsit kalandosan indult mert elvileg egy villamossal el lehetne oda menni (a villamos kb 15 perc sétára áll meg tőlem), így reggel úgy döntöttem a 11es jógát tuti elérem, ha elindulok 9:30kor. Nekiindultam, át a nagy parkon keresztül (pár kép a parkról és a környékről:)))ami mellettünk van, tök idili meg minden bár meglehetősen hűvös volt egész nap kb 15 fok maximum, de meglepően kellemes.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Meg is találtam a villamost, de csak 20 percenként járt, így a másik irányba indultam, aztán átszálltam, mindegy a lényeg hogy alaposan megismerkedtem a STIB (belga bkv) járgányaival, s a hétvégén úgy tűnik tényleg az egyetlen használható dolog a metró, a többi mind igen igen ritkán jár.
 
Becsekkoltam a jógára, aztán jött az első meglepi, nincsenek zárható szekrények, be kell vinni a cuccot a terembe?Hu elég furi megoldás. Az óra klassz volt, bár a studió kicsit lepukkantabb "mint a miénk". A tanár olyan volt, mint az a FRAU vendégtanár aki volt egyszer a BJKban is, s aki nekem nagyon bejött, de JUda nem szeretné:)) Megpróbálok holnap is elmenni, jól esett, csak kicsit tényleg messze van meg nem is olcsó.
 
Tegnap ugye megtudtuk hogy október 25én utalnak majd először, szóval addig kicsit össze kell húzni majd a nadrágszíjat.
 
Utána a Rue Neuvre mentem, először vettem magamnak egy hajszárítót a marha hideg reggelekre tekintettel:)))Aztán találkoztam Zsuzsával (az új kolléganővel), aki vett magának egy bringát a St. Katerin környékén, aztán végigjártuk a helyi brocanteot (bolhapiacot), kb néhány olyan cucc is volt, ami még a pecsa bolhapiac rosszabb napjaiban sem került a standokra, de voltak vicces dolgok is!Az tuti hogy ezek a belgák semmit nem dobnak ki:)))
 
Utána Lidliben lőttünk joghurtot, aztán egy bolgár barátnője csatlakozott hozzánk, kávéztunk egyet, közben spontán felvonultak a Gillesek, vicces kb 50 éves férfiak, féligmeddig quasimodo transzvesztitának öltözve dobálnak narancsokat miközben rezesbanda nyomja az ütemet:))))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aztán még lőttem magamnak egy új nadrágot, hazafele meg bevásároltam kajából, vettem csomó gyümölcsöt, édesítőszert, magnéziumot stb stb, szóval kezdek kicsit berendezkedni úgy érzem, mármint néhány elemet átmenteni az otthoni életvitelből:)
Szerző: ZsigaBrusszel  2011.09.17. 20:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigabrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr663234804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása